FONTO

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Film card!


Καλησπέρα σας! Μας άρχισαν τα κρύα για τα καλά εδώ στην Θεσσαλονίκη αλλά εμείς εδώ δημιουργούμε σωστά; Η δεύτερη πρόκληση μας στο get creative για τον Σεπτέμβριο είναι με βάση sketch. Έκανα την καρτούλα μου και εγώ έβαλα τα φιλμ πρόσθεσα τα πεταλουδάκια μου και έτοιμη! Περιμένω να δω και τις δικές σας δημιουργίες.



Post in english
Hello everyone! It is getting chilly here but I hope you get creative! The second challenge for September at get creative is a sketch. I made my card by using films and butterflies I hope you like it! I hope to see soon your creations!



11 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφη η κάρτα σου!!!!!!φιλιά καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi Olga, what a gorgeous card, love the film strip and how you have used it, pretty colours and the butterflies are just lovely.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφη η καρτουλα σου,καλη επιτυχια στην προκληση.Καλη Κυριακη να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολγάκι μου, η καρτούλα έγινε τέλεια, είναι όμορφα συνδυασμένη και πολύ καλοφτιαγμένη!!! Καλή επιτυχία και από εμένα!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφη η κάρτα σου! Καλή επιτυχία να έχεις στην πρόκληση!!
    Καλή σου ημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τα όλα το όμορφα σχόλια σας!! ( Μόλις σχολίασα όλες τις όμορφες συμμετοχές σας μέχρι στιγμής και πρέπει να πω πως έιδα εκπληκτικές δημιουργίες!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία ιδέα τα φιλμ και άψογη απόδοση του σκετς!!!!
    Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάποια στιγμή να συγκεντρώσεις τις καρτούλες και να κάνεις μια έκθεση!!!
    Για άλλη μια φορά, έκανες θαύματα!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  9. Bom domingo!
    Boa semana!

    °º✿♫
    °º✿ Beijinhos do Brasil!
    º° ✿♥ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ευχαριστώ πολύ!