FONTO

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Happy new year!

Aν θα έπρεπε να δώσω μια υπόσχεση στον εαυτό μου για τον καινούργιο χρόνο σίγουρα θα ήταν περισσότερες αναρτήσεις για το μπλογκάκι μου! Που θα πάει θα τους βρω τους ρυθμούς μου! Ή θα συμβιβαστώ με τους καινούργιους δεν το έχω αποφασίσει ακόμα :) Αν και περνάν οι μέρες προλαβαίνω για την τελευταία μου εορταστική ανάρτηση. Η καρτούλα είναι για την πρόκληση του get creative εννοείτε! Μια κάρτα για τον καινούργιο χρόνο! Αν και με δυσκόλεψε χρησιμοποίησα πρώτη φορά το δώρο του Άι Βασίλη, το cameo εννοώ βέβαια! (Εδώ μπαίνουν πολλές πολλές καρδούλες!)Τα τσαντάκια που βλέπετε στην άλλη φωτογραφία ήταν το δωράκι μου για τις κολλητές μου τα Χριστούγεννα! Μέσα στο κάθε τσαντάκι υπήρχε και από ένα μπρελοκάκι με μια φωτογραφία μας και οι τέσσερις μαζί (και εδώ ακολουθούν μερικές ακόμα καρδούλες). Να ευχαριστήσω και για όλες τις όμορφες ευχές σας αυτές τις μέρες και να ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου Ηappy Νew Υear!!!



Post in English
Hello everyone! This is the card I made for the new challenge at get creative! All you have to do is a new year’s card! I used my new cameo in this card for the first and I am sooo happy! In the other pick are the present I made for my best friends for Christmas! Paper purses and key holders with the photo of the four of us together! Happy New Year!



12 σχόλια:

  1. Έεεελααα!!!
    Τί όμορφα που είναι!!!
    Και τα χρώματα κ' όλα!!!
    Καλή χρονιά, κορίτσι!!!
    Βρες εσύ τους ρυθμούς σου κ' εμείς σε... ακολουθούμε!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά, Όλγα, με υγεία και πολλές πολλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά Όλγα, με Υγεία, Χαρά, Αγάπη, Αισιοδοξία και Έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΟΟ υπέροχα όλα!!!!!τα τσαντάκια με ξετρέλαναν!!!!τι ωραία ιδέα για τις φλεναδούλες σου!!μπράβο!!φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικά τα τσαντάκια! Οι παραλήπτες σίγουρα θα τα ευχαριστηθούν!
    Καλή χρονιά να έχεις! Με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ..καλη και Ευλογημενη χρονια Ολγακι..να σαι καλα..ολα ειναι υπεροχα..καλη συνεχεια στις ομορφες δημιουργιες σου..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Χρονιά κοριτσάκι μου!!!Τι υπέροχα που είναι όλα σου!!!!Οι φιλενάδες σου θα ξετρελαθούν!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα αυτά που έφτιαξες! Σίγουρα θα τους αρέσουν!
    Καλή Χρονιά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ¸.•°♡♡⊱彡

    Belos trabalhos! Amei!!!
    Você é sempre muito criativa.

    Beijinhos do Brasil.
    ░B░O░M░°º✿♫
    °º✿
    º° ✿✿·. D░I░A░ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερή αρχή με το Cameo!!!!! Μπράβο!!! Να δούμε τι άλλες ομορφιές έχεις να φτιάξεις!!!!

    Καλά, και τα τσαντάκια άπαιχτα!

    Αχ, άντε θα ξαναειδωθούμε σύντομα, εεεε;;;; Ετοίμασε τις φωνητικές σου χορδές! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. .•°♡♡⊱彡

    BOM FIM DE SEMANA!
    Beijinhos do Brasil.!
    º°✿✿
    °º✿
    º° ✿ ✿彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ευχαριστώ πολύ!