FONTO

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

My turn for a challenge!

Ήρθε η σειρά μου να κλείσω τον τόσο δημιουργικό μας μήνα στο get creative με μια τελευταία πρόκληση! Αφορά τους αγαπημένους μας φτερωτούς φίλους! Φτιάξτε μια κάρτα χρησιμοποιώντας πουλάκια με όποιον τρόπο μπορείτε να φανταστείτε! Και επειδή η πιο όμορφη εποχή του χρόνου πλησιάζει το δωράκι είναι άκρως χριστουγεννιάτικο! Βιαστείτε γιατί μένουν λίγες μέρες ακόμα, μεχρι τις 5 Νοεμβρίου!

Post in English
It’s my turn to put an end to such a creative month at get creative with one last challenge! It's about our winged little friends! Make a card using birds in any way you can imagine! Because Christmas is on the way the prize is absolutely Christmassy! But hurry because there are only a few days left, till the 5th of November!
και το δώρο
and the prize

19 σχόλια:

  1. ΟΛΓΙΤΣΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ;;;;ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ;;;;;;φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολγίτσα μου τι όμορφα που είναι; Ελπίζω να προλάβωωωωωω!!! Καλό βράδυ και φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανέμορφα!!!!!!!!!!μπράβο!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χάρηκα που πέρασες απο το σπιτάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πανέμορφα!!!Μου αρέσουν πάαααρα πολύ φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα τα πουλάκια!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή σου στο giveaway και το σχόλιο σου.. Θα σε παρακαλούσα για να είμαι δίκαιη αν θες να συμπληρώσεις τι σου άρεσε από το etsy shop που αναφέρω, για να θεωρείται ολοκληρωμένη η συμμετοχή.. Συγνώμη αν σε βάζω σε κόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ωραια τ πουλακια τελευταια εχω παθει κολλημα με τα πουλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι γλυκά που είναι τα πουλάκια!!! Μου άρεσαν πάααρα πολύ!!! Μπράβο σου Όλγα!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα τα πουλάκια Όλγα μου!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανταστικες καρτες,Ολγακι!!!!
    Εχω λατρεψει τα πουλακια στην πρωτη φωτογραφια!!!!
    Καλή βδομαδα!xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Ολγα μου..Ευχαριστώ για τη βολτίτσα σου..πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου..μπράβο..καλή εβδομάδα..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ολγίτσα μου τι πανέμορφες καρτούλες φτιάχνεις!!!!!Κάθε φορά με εκπλήσσεις περισσότερο!!!Μπράβο σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα τα πουλάκια σου! Τα χρώματα, η αισθητική, το σχήμα, η κατασκευή, όλα!! Κάθε φορά όλο και καλύτερες οι δημιουργίες σου..μπράβο σου Ολγίτσα!!! Κάνεις απίθανα πράματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η πρόκληση έκλεισε! Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας και για την συμμετοχή σας και για τα υπέροχα σχόλια σας! Οι συμμετοχές είναι όλες φανταστικές πολλά πολλά ευχαριστώ σε όλους για την ανταπόκριση σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ευχαριστώ πολύ!