FONTO

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

A post full of fruits!


Μια φρουτένια ανάρτηση!Έκοψα δύο κάρτες σε σχήμα μήλο και αχλάδι τις διακόσμησα με χαρτιά και σφραγίδες ένα φυλλαράκι στην κορυφή και έτοιμες! Δεν σας το έχω πει ποτέ αλλά οι γονείς μου έχουν μανάβικο οπότε λέω να τους τις κάνω δώρο μία στον καθένα.Λέω να δοκιμάσω και άλλες κάρτες σε σχήματα δίνουν πολύ διαφορετικό αποτέλεσμα κάθε φορά!
Έχω μαζέψει άλλωστε και πολλές ιδέες από τις δικές σας συμμετοχές στην πρόκληση της channa!

Post in English
A post full of fruits! I cut two cards in the shape of an apple and a pear I decorated them, I stamped them and finally I added a leave a leaf and ready! I liked it as idea and I plan to make some more!I am also full of ideas by your creations at Channa's challenge!My parents own a grocery shop so I am thinking to give them those cards as a present.

27 σχόλια:

  1. είναι πολύ και γλυκές και πρωτότυπες!καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχού τι όμορφες που είναι!!!! Θα καταχαρούν οι γονείς σου και είμαι σίγουρη ότι θα της έχουν σε μια γωνίτσα στο μανάβικο!!!! Μπράβο σου, είναι καταπληκτικές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχες !!!Είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθούν οι γονείς σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα σχήματα. Γι αυτό ποτέ δεν έχω φτιάξει ένα normal album. όλα με σχέδια!!!Είναι τέλειες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απιστευτές φρουτένιες κάρτες!!Μπράβο σου Όλγα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι για φάγωμα Ολγάκι!!!
    Έχω να πω πως μόλις στολίσουν το μανάβικο ετοιμάσου και για παραγγελίες άλλου είδους εκτός από ντομάτες για γεμιστά!!!
    Είναι τέλειες!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φοβερές!πως τις έκοψες τόσο τέλειες??μπράβο σου, είμαι σίγουρη οτι οι γονείς σου θα ξετρελαθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλως σε βρηκα Ολγα!!υπεροχες ..οπως και ολα τα υπολοιπα που ειδα στο μπλογκ σου!!!!καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια! Αλίκη δυστυχώς δεν έχω τόσο σταθερό χέρι οπότε όταν θέλω να κόψω κάτι πρώτα το σχεδιάζω με ένα μολιβάκι πάντα πάνω στο χαρτί ή χρησιμοποιώ κάποιο tablet!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ολγα μου, καλησπέρα! Οι καρτούλες ειναι πανεμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hi Olga . I just love your cards they are just perfect. Love the shapes and the great stamping how clever you are .Cant wait to see more lovely fruity or even vegetable creations. Does your family have their shop in the centre of Thessaloniki or somewhere else ?
    Have a great weekend

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΛΓΑ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!!!!!!!!!!!!
    ΚΕΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εχετε ξεφυγει...πολυ μπροστα με το scrabooking!!!!
    Απιθανες φρουτενιες δημιουργιες!!!!!
    νασαι καλα!!!φιλια πολλα απο misirlou k maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα τα φρουτάκια σου! φοβερά χρώματα και
    άψογη αισθητική.. ενα μεγάλο μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανταποδίδοντας την επίσκεψη, βλέπω-επίσης-ομορφιές!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. σ΄ευχαριστω που περασες απο το λημερι μου...ειναι ομορφες οικαρτες και πολυ γλυκια η σκεψη...καλο βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΣ!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ!!!!ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΙΔΕΕΣ ΟΛΓΙΤΣΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφες!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πωπω καταπληκτικές και χρησιμοποίησες τόσο όμορφα χαρτιά,σίγουρα θα τις στολίσουν στο μανάβικο οι γονείς σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλγακι μου οι ιδέες σου είναι πάντα ιδέες!!! Τέλος!!! Είναι φανταστικές και οι δύο!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι όμορφες και μοναδικές κάρτες! Τυχεροί η μαμά και ο μπαμπάς.
    Χαίρομαι που σε επισκέφθηκα Όλγα! Μου άρεσε πολύ το blog σου. Έχεις πολύ όμορφες ιδέες.
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φοβερές!!Υπέροχες!!!Απίθανα χρώματα !!Τέλεια εργασία!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ευχαριστώ πολύ!